Bestellen

Hoe werkt het bestellen?

Hoe werkt het bestellen?
U klikt op 'toevoegen aan winkelwagen' die rechts van het artikel staat dat u wilt bestellen.
U komt daarna in uw winkelwagen.
Eventueel past u de hoeveelheid aan.
Klik altijd op 'toevoegen', dan pas zit het product echt in uw winkelwagen.

Tijdens het winkelen komt u steeds weer terug bij uw winkelwagen. U kunt dan nog in wijzigen in uw bestelling.

Hoe rond ik mijn bestelling af?

Hoe rond ik mijn bestelling af?
Als u klaar bent met winkelen, klikt u op 'naar gegevens'.
U vult uw gegevens in en klikt op naar 'controleren'.
Na controle bevestigt u de bestelling door op 'bevestigen' te klikken.
U ziet dan een groene balk , waarin staat dat uw bestelling is geplaatst. U ontvangt vrijwel direct een bevestigingsmail van ons.
Als u die niet ontvangt, laat het ons dan even weten.

Wanneer moet ik betalen?

Wanneer moet ik betalen?

Als u uw bestelling geplaatst heeft, gaan wij aan de slag om alles bij elkaar te zoeken. Als wij weten dat alles werkelijk aanwezig is, ontvangt u de betalingsgegevens. Als de betaling bij ons is bijgeschreven, ontvangt u bericht wanneer de duplo wordt verzonden.

Kan ik de duplo ook ter plaatse uitzoeken en kopen?

Kan ik de duplo ook ter plaatse uitzoeken en kopen?

Wij hebben geen fysieke winkel, u moet de duplo altijd via de webshop bestellen.
Ophalen is wel mogelijk, u kunt dat tijdens het bestellen aangeven.

Ik heb mijn bestelling geplaatst. Hoe gaat het nu verder?

Ik heb mijn bestelling geplaatst. Hoe gaat het nu verder?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u vrijwel direct per e-mail de automatische bevestiging van uw bestelling.
Daarna ontvangt u binnen 24 uur (uitgezonderd op zon- en feestdag) een e-mail van ons met de bevestiging of de Duplo voldoende op voorraad is.
Hierbij zijn de betalingsgegevens bijgesloten.
Controleer altijd goed uw adres en bestelling.
Als wij de betaling ontvangen hebben, wordt de duplo verzonden.

Ik heb een bestelling geplaatst en wil nog wat toevoegen. Kan dat?

Ik heb een bestelling geplaatst en wil nog wat toevoegen. Kan dat?
Ja dat kan, als u nog niet betaald heeft.
Plaats uw nieuwe bestelling en mail ons bij welke bestelling het gevoegd moet worden (ordernummer)
Wij voegen de bestellingen samen, zodat het in 1 x betaald en samen verzonden kan worden,
dat scheelt u verzendkosten!
Als u al wel betaald heeft, kunt u altijd even via de mail overleggen of het nog mogelijk is om wat aan de bestelling toe te voegen.

Ik bestel zakelijk. Kan er btw op de factuur vermeldt worden?

Ik bestel zakelijk. Kan er btw op de factuur vermeldt worden?

Helaas mogen wij geen btw op de factuur vermelden, omdat het om een tweedehands product gaat.